Comunicat de la junta de l’AMPA en resposta a la decisió de l’escola de modificar el rebut d’abril 2020

Benvolgudes famílies, benvolguda escola,

des de la junta de l’AMPA volem donar resposta a la carta que ha emés la direcció de l’escola Gavina per a explicar l’ajust del rebut del mes d’abril.

Abans de tot, volem expressar la nostra confiança en l’escola i el nostre compromís i suport envers les famílies. Confiança en l’escola perquè comprenem la situació extraordinària tan complicada que està vivint, en la qual ha hagut de prendre decisions difícils que afecten companys i companyes de treball, molts dels quals, també s’ha de destacar, són pares i mares de l’escola. I compromís i suport envers les famílies que representem perquè sabem que moltes estan passant per moments molt difícils, vivint una situació econòmica desconeguda fins ara derivada de l’aturada laboral.

Pel que fa a la rebaixa del rebut, fem tres consideracions:

– En primer lloc, creiem que la decisió que ha pres l’escola de rebaixar el rebut a 59 € és encertada, per les condicions diferents en què es desenvoluparà l’ensenyament dels nostres fills i filles durant el temps que dure l’estat d’alarma. Hem de reconéixer l’esforç que s’ha fet per a respondre a aquesta situació i poder seguir avant, materialitzat en un ERTO que es durà a terme aquest mes d’abril.

– En segon lloc, entenem que el projecte de l’escola que hem escollit les mares i els pares requereix mantindre unes despeses que no desapareixen d’un mes a un altre, i que cal seguir afrontant amb el rebut mensual.

– Finalment, agraïm aquesta rebaixa perquè significarà un alleujament important per a l’economia de totes les famílies.

Per tot això, doncs, la Junta de l’AMPA dona suport a l’escola en aquesta decisió tan difícil, i alhora agraeix l’esforç enorme que faran tant l’escola com les famílies aquestes dures setmanes que estem vivint i que vindran, que esperem que siguen les mínimes possibles, i que segur que superarem treballant colze a colze, com hem fet sempre.